بالاخره ال ۹۰ ایرانی رسما معرفی شد + عکس

Mojtaba Ahmadi
1 مهر, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
عقب پارس تندر 90 ایرانی یدک پلاس 24

خودروی جدید پارس تندر P۹۰ که در واقع نسخه ایرانیزه و نسبتا به روز شده ال ۹۰ است به صورت رسمی از سوی پارس خودرو در معرض نمایش قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد خودروی جدید پارس تندر P90  که در واقع نسخه ایرانیزه و نسبتا به روز شده ال 90 است به صورت رسمی از سوی پارس خودرو در معرض نمایش قرار گرفت.

ال 90 ایرانی یدک پلاس 24

پارس تندر 90 ایرانی اومد…

ماشین ال 90 ایرانی بناست تا در خط تولید پارس خودرو به تولید برسد و در کنار سهند با نشان اختصاصی  پارس خودرو و احتمالا با نام پارس خودرو آرین در بازار عرضه شود.

ببین دوست من، ال 90 ایرانی یه ماشینیه که زیر کاپوتش یه موتور چهار سیلندر نشسته. این موتور رو یه شرکت ایرانی به اسم مگا موتور ساخته و بهش میگن ME16. اگه بخوای دقیق تر بگم، این موتور 16 تا سوپاپ داره و حجمش 1.6 لیتره.

حالا این موتور چه کار می کنه؟ خب، این موتور قشنگ می تونه 113 اسب بخار نیرو و 144 نیوتن متر گشتاور تولید کنه. یعنی چی؟ یعنی این موتور به ماشین قدرت میده که بتونه خوب راه بره و از جا بندازه. این نیرو هم از طریق یه جعبه دنده 5 دنده به چرخ های جلو منتقل میشه.

اگه بخوام خیلی ساده بگم، این موتور شبیه موتور TU5 هست که توی خیلی از ماشین ها استفاده میشه. پس می تونی خیالت راحت باشه که این موتور یه موتور خوب و کارآمدیه.

لوازم یدکی ارزون از کجا گیر بیارم؟

همه جور لوازم یدکی سایپا و ایران خودرو اینجاست : یدک پلاس 24 با ارسال رایگان و تضمین سالم بودن قطعه + گارانتی، دیگه چی میخوای؟

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.